OUTSOURCING IT

Kompleksowa obsługa systemów IT i IOT. Wsparcie w zakresie obsługi systemów informatycznych, sieci, serwerów oraz urządzeń sieciowych – przełączników sieciowych, sieci. Zarządzanie infrastrukturą IT, testy podatności i działania podnoszące cyberbezpieczeństwo.

Obsługa informatyczna firm

Oferujemy Państwu obsługę informatyczną. Nasze usługi świadczymy zarówno firmom działającym na terenie Polski jak i poza jej granicami. W ramach świadczonej  obsługi IT, projektujemy optymalne rozwiązania informatyczne, które umożliwiają, naszym Klientom,  zdobycie przewagi konkurencyjnej. 

Obsługa informatyczna firm jest naszą podstawową działalnością, którą uzupełniamy innowacyjnym podejściem do usług informatycznych, budując je w oparciu o dotacje unijne. Rozpoczynając z nami współpracę zyskują Państwo partnera w biznesie co możemy potwierdzić referencjami.

Dla firm, które posiadają własny dział IT i planują zmienić strukturę kosztów w organizacji, podjęcie współpracy z naszą firmą daje możliwość pracy z tymi samymi ludźmi w ramach usługi outsourcing-u IT.

Zapewniamy również outsourcing informatyczny w ramach kompetencji potrzebnych krótkoterminowo lub okazjonalnie. Dobrym przykładem może być usługa help desk, którą możemy świadczyć stale jako pierwsza linia wsparcia jak również w chwilach wzmożonego ruchu u Klienta pojawiającego się np. podczas nowego wdrożenia czy też zmiany siedziby. 

Mamy indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta. Oferujemy cztery rodzaje usług:
 – Całościową obsługę informatyczną firm. Zarówno małych, średnich  jak i dużych przedsiębiorstw.
– Outsourcing części usług tj. HelpDesk czy Backup danych.
– Informatyk na telefon – płacisz tylko za wykorzystane godziny.
– Obsługa zdalna na terenie Polski i całej Europy

Co to jest outsourcing IT?

Outsourcing usług IT to częściowa lub kompleksowa obsługa informatyczna firm przez zewnętrznych specjalistów od IT. Outsourcing IT obejmuje między innymi instalację, zarządzanie i serwis infrastruktury teleinformatycznej małych, średnich i dużych firm, umożliwiając usprawnienie działań biznesowych, optymalizację kosztów operacyjnych i odciążenie zleceniodawcy. Profesjonalna opieka informatyczna firm to także doradztwo wykwalifikowanych specjalistów i ciągłość funkcjonowania firmy.

Dlaczego warto zdecydować się na outsourcing usług IT w OpenTech?

Outsourcing usług IT to częściowa lub kompleksowa obsługa informatyczna firm przez zewnętrznych specjalistów od IT. Outsourcing IT obejmuje między innymi instalację, zarządzanie i serwis infrastruktury teleinformatycznej małych, średnich i dużych firm, umożliwiając usprawnienie działań biznesowych, optymalizację kosztów operacyjnych i odciążenie zleceniodawcy. Profesjonalna opieka informatyczna firm to także doradztwo wykwalifikowanych specjalistów i ciągłość funkcjonowania firmy.

Decydując się na outsourcing IT w OpenTech:

Decydując się na outsourcing IT w OpenTech:

  • oszczędzasz czas pracy – przekazujesz całą pracę nam, a Twoja firma może skoncentrować się na tym, co robi najlepiej.
  • zarabiasz więcej – outsourcing IT pozwala odciążyć i usprawnić działania firmy, możesz więc obserwować wzrost swojej produktywności i zysków.
  • dostajesz zniżki na rekomendowany sprzęt – gwarantujemy możliwość zakupu wysokiej jakości sprzętu w o wiele niższej cenie. Skorzystaj też z naszego profesjonalnego doradztwa przy jego wyborze i zakupie.
  • redukujesz koszty utrzymania działu IT – możesz całkowicie zdać się na outsourcing informatyczny, zyskując wzrost jakości i tempa obsługi informatycznej oraz oszczędności na kosztach pracowniczych.
  • zyskujesz ustandaryzowaną strukturę IT – ujednolicimy rozwiązania informatyczne w Twojej firmie i zaprojektujemy wygodne i intuicyjne standardy.
  • masz łatwy nadzór i rozliczanie realizacji zadań – dostarczamy naszym Klientom regularne raporty, dzięki którym mają pełną przejrzystość naszych działań.
  • zdobywasz wiedzę od najlepszych – opieka informatyczna firm przez naszych ekspertów to doradztwo na najwyższym poziomie. Nic nie cieszy nas bardziej niż dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
  • zdobywasz partnera w biznesie – lubimy dzielić się naszymi doświadczeniami biznesowymi, gdyż wiemy, że w ten sposób przyczyniamy się do rozwoju Twojej firmy.
  • przenosisz odpowiedzialność i zyskujesz bezpieczeństwo prawne – masz pewność, że wszelkie proponowane przez nas rozwiązania są zgodne z prawem i bezpieczne. Sprawdzimy legalność Twoich licencji i zaktualizujemy Twoje oprogramowanie.
  • zwiększasz bezpieczeństwo danych i bezawaryjność – outsourcing IT  to skuteczna ochrona wszystkich powierzonych nam danych. Pilnujemy Twoich kopii zapasowych, a wszelkie zmiany wprowadzamy bezusterkowo.
  • zyskujesz gwarancję ciągłości pracy i niezależności – zapomnij o przestojach w pracy spowodowanych nieobecnościami pracowników czy awariami.

Nasza opieka informatyczna firm działa 24/7 -gwarantujemy szybkie reakcje i bezprzestojowe działanie Twojej firmy.
otrzymujesz z wyprzedzeniem skrupulatnie zaplanowany budżet – możesz polegać na naszych rzetelnych oszacowaniach. Wiemy, jak ważne jest, aby móc przewidzieć wydatki i dokładamy wszelkich starań, aby określony przez nas plan nie ulegał więcej niż minimalnym zmianom.
Obsługa informatyczna firm w obejmuje szeroki wachlarz usług w ramach takich obszarów, jak Helpdesk IT, backup danych, serwis, administracja serwerami i zarządzanie siecią komputerową.

Helpdesk IT

Helpdesk IT to punkt, w którym przyjmiemy wszystkie Twoje nagłe zgłoszenia i zapotrzebowania. Obsługa IT w ramach helpdesku to:

  • stacjonarne, telefoniczne i zdalne wsparcie IT dla Twoich pracowników,
  • natychmiastowa reakcja na awarie, usterki i zgłoszenia,
  • realizacja nawet tysięcy zgłoszeń miesięcznie,
  • pomoc przy wyborze, zakupie, montażu i obsłudze sprzętu i oprogramowania IT,
  • instrukcja korzystania wdrażanych aplikacji i narzędzi informatycznych,
  • doradztwo w celu redukcji kosztów usług telekomunikacyjnych.

Diagnostyka problemów IT i serwis

Zdiagnozujemy każdy problem i kompleksowo zajmiemy się naprawą Twojego sprzętu i oprogramowania. Do naszych usług zaliczają się:

  • naprawa systemów operacyjnych,
  • usprawnianie aplikacji biurowych,
  • nadzór naprawy sprzętu przez producenta,
  • naprawa stacji roboczych,
  • rozwiązywanie problemów w urządzeniach peryferyjnych, czyli drukarkach, skanerach, monitorach, i innych,
  • zapewnienie zastępczego sprzętu mobilnego, stacjonarnego i peryferyjnego.

Ochrona i backup danych

Wykonamy kopie zapasowe, zajmiemy się archiwizacją i wdrożymy całe systemy ochrony danych. Realizujemy:

  • zabezpieczenia stacji roboczych,
  • szyfrowanie danych na dyskach i urządzeniach przenośnych,
  • szyfrowanie poczty elektronicznej,
  • profesjonalną ochronę i odzyskiwanie utraconych danych,
  • instalację programów backupowych i archiwizacyjnych i instrukcję ich obsługi,
  • tworzenie, konfigurację, archiwizację i zarządzanie kopiami zapasowymi,
  • wdrażanie systemów backupowych

Administracja serwerami

Administracja serwerami w ramach outsourcingu IT to usługi takie jak:

  • administracja serwerami i systemami operacyjnymi, w tym systemami poczty elektronicznej,
  • gwarancja ciągłości pracy urządzeń pamięci masowej i serwerów oraz działania aplikacji i usług,
  • instalacja serwerów aplikacyjnych, kolejkowych, bazodanowych,
  • dostęp do statystyk,
    stała optymalizacja zagrożeń pracy serwerów,
  • optymalizacja wydajności systemów,
  • konfiguracja wszelkich usług,
  • aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych,
  • kontrola systemu zasilania i urządzeń UPS,
  • monitoring sprawności systemu,
    zarządzanie Active Directory i kontami użytkowników,
    zarządzanie GPO,
  • wirtualizacja i migracja serwerów i usług,
  • zarządzanie bazami danych,
  • zabezpieczenie serwerów,
  • zwiększanie wydajności,
  • zarządzanie maszynami wirtualnymi i narzędziami do wirtualizacji.

Zarządzanie siecią komputerową

Opieka informatyczna firm w zakresie zarządzania siecią komputerową to takie działania, jak:

  • konfiguracja zapory antywirusowej, routerów, przełączników, usług DHCP i DNS, tuneli i dostępów VPN, urządzeń sieciowych,
  • projektowanie i obsługa sieci bezprzewodowych, sieci LAN/WAN, rozbudowy i modernizacji struktury teleinformatycznej,
  • stały monitoring i zapobieganie usterkom sieci,
  • sporządzanie dokumentacji i zarządzanie nią,
  • zwiększanie dostępności,
    kontrole bezpieczeństwa i diagnostyka awarii sieci,
  • administracja prawami użytkowników,
  • tworzenie i opieka nad stronami www,
  • dostawy oraz konserwacja sprzętu i oprogramowania IT,
  • rejestracja i hosting stron internetowych i poczty elektronicznej,
  • administracja usługami w chmurze,
  • tworzenie skryptów systemowych,
  • tworzenie baz danych i aplikacji,
  • realizacja obowiązków ASI,
  • administracja licencji i programów oraz ich weryfikacja pod kątem legalności,
  • szybki i bezpieczny transfer całej infrastruktury IT w trakcie przeprowadzek,
  • konfiguracja ustawień sieci, internetu, poczty elektronicznej czy urządzeń mobilnych,
  • aktualizacje oprogramowania antywirusowego,
  • wykonanie ewidencji sprzętu IT.

Outsourcing zdalny – zdaj się na ekspertów

Kompleksowa obsługa informatyczna dla firm pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu, usprawnić działanie Twojej firmy, obniżyć koszty obsługi IT i uzyskać wiele innych korzyści, dzięki którym o wiele łatwiej będzie Ci realizować cele i zarabiać. Zadzwoń do nas lub wyślij maila, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

CYBER HELP

Jeżeli chcesz wprowadzić odpowiedni poziom bezpieczeństwa informacji, cyberbezpieczeństwa, ochrony danych osobowych lub podejrzewasz, że wystąpił w Twojej organizacji incydent, możesz się z nami skontaktować za pomocą niniejszego formularza kontaktowego lub telefonicznie.

Wszelkie informacje uzyskane mają charakter poufny.

ZGŁOŚ PROBLEM Z CYBERBEZPIECZEŃSTWEM